Firar 25 år i kommunen

Niels Töttrup, Kicki Nordberg och Annelie Gustafsson står inne framför en vägg. De är festklädda och ler.

Niels Töttrup, Kicki Nordberg och Annelie Gustafsson.

11 december 2023

I början på december var det dags för det årliga firandet av dem som jobbat 25 år i kommunen. Två av dem som blev firade var Niels Töttrup, specialpedagog, och Annelie Gustafsson, undersköterska. De har hunnit uppleva mycket.

Kommundirektör Kicki Nordberg var på plats och tackade de 50 stycken ”25-åringarna” som firades med middag, blommor och en present av eget val som motsvarar en guldklocka.
– Jag är så tacksam och glad att vi har medarbetare som valt Falkenbergs kommun varje dag så länge – det är fantastiskt! Det här är medarbetare som har unik kunskap om kommunen och bär en historik som är viktig att ha med sig. De är verkligen värda att fira, säger hon.

Här delar två medarbetare med sig av minnen och erfarenheter från sin tid i kommunen.

25 år i kommunen