Nu är det lunchservering på Mötesplats Mölle igen

31 Maj 2023

Från och med den 30 maj är kommunens personal tillbaka på Mötesplats Mölle och håller i lunchservering, café och aktiviteter. Såväl gamla som nya besökare hälsas varmt välkomna tillbaka.

Precis som tidigare går det bra att ringa till mötesplatsen och beställa lunch på telefonnummer 0346-88 68 88. Även caféet och flera av de aktiviteter som anordnas av personalen kommer att vara igång under veckan.

Mötesplats Mölle är öppet varje dag till och med vecka 25, därefter går samtliga kommunens mötesplatser över till ett sommarschema för aktiviteter och lunch. Mer information om öppettiderna för mötesplatserna under sommaren kan du läsa här.

Vill du ordna aktiviteter på Mötesplats Mölle?

Är du frivillig eller tillhör en förening som vill ordna aktiviteter på Mötesplats Mölle? Vi välkomnar alla som vill bidra till att starta upp mötesplatsen igen. Hör av dig till mötesplatsen på telefonnummer 0346-88 68 88 så hjälper personalen dig vidare.

Entrén till Mötesplats Mölle. Solen skiner och i rabatten växer blommor och gröna växter.