Vikariera inom förskola och skola

Som vikarie är du en viktig och högt värderad tillgång när ordinarie personal är frånvarande. Vi söker timvikarier till kommunens förskolor och skolor. Är du vår nästa kollega?

Utdrag från belastningsregistret

När du söker arbete inom förskola och skola vill vi att du beställer ett utdrag från belastningsregistretlänk till annan webbplats.

Som timvikarie får du ett omväxlande jobb. Du har möjlighet att jobba på olika arbetsplatser, både själv och i grupp. På så vis träffar du många nya kollegor och skaffar dig en bred erfarenhet. Vi erbjuder dig ett flexibelt jobb där du i hög grad kan påverka ditt schema och välja vilka dagar du är tillgänglig för arbete.

Passar det dig?

Vi strävar efter att ha en hög kvalitet inom våra verksamheter. Därför finns ett antal gemensamma kriterier som du behöver uppfylla för att kunna jobba hos oss. Vi söker dig som:

• Fyllt 18 Ã¥r
  • Har slutbetyg frÃ¥n grundskolan i svenska eller svenska som andrasprÃ¥k
  • Har god servicekänsla och kommunikationsförmÃ¥ga
  • Har utbildning eller erfarenhet inom det omrÃ¥de där du vill jobba

Så här söker du jobb hos oss

Just nu söker vi inga vikarier inom Barn och omsorg. Men vi hoppas att du fortfarande är intresserad framöver om/när vi har behov.
Vi söker just nu personal till vård och omsorg så du är välkommen att söka dig dit.

Kontakta bemanningsenheten

I Falkenbergs kommun är alla vikarier anställda av bemanningsenheten. Välkommen att höra av dig till oss om du har frågor, eller om du är intresserad av att jobba som vikarie inom vård och omsorg.

Bemanningssamordnare

Estelle Jensen