Rapportera brister i tillgänglighet

På den här sidan kan du rapportera brister i tillgänglighet på Falkenbergs kommuns webbplatser.

Beskriv tillgänglighetsproblemen så noggrant du kan. Då har vi bäst möjlighet att förstå vad som inte fungerar och korrigera det.

Du kan fylla i dina kontaktuppgifter om du vill att vi hör av oss till dig. Du får även ett mejl där du kan se vad du har skickat in till oss.

Andra sätt att rapportera in brister är att ringa till kontaktcenter på 0346-88 60 00 eller mejla oss på Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.. Skriv då gärna "Brister tillgänglig webb" i ämnesraden.

Det du skickar in till oss registreras i kommunens diarium och blir en allmän handling.

Rapportera i vårt formulär

Invalid Input