Studie- och yrkesvägledare, tidsbokning

Här kan du som är folkbokförd i Falkenbergs kommun boka tid för studie- och yrkesvägledning på Vuxenutbildningen Falkenberg.

Du som behöver vägledning eller hjälp med studieplanering som tar lite längre tid kan boka ett samtal här. Om du har ett kortare ärende hänvisar vi dig till att maila eller ringa oss under våra telefontider.

Klicka här för mail och telefontiderlänk till annan webbplats

Så här gör du

För att boka en tid behöver du logga in med Bank-ID.
Om du inte har Bank-ID kan du istället boka tid genom att ringa till Kontaktcenter på  telefonnummer 0346-88 60 00.

För att boka tid klicka på - "Starta tjänsten".

I och med att du fyller i den här anmälan/ansökan registrerar Falkenbergs kommun dina personuppgifter. På kommun.falkenberg.se/personuppgifter kan du läsa mer om hur vi behandlar personuppgifter samt vilka rättigheter du har enligt dataskyddsförordningen, GDPR.

Du kan även höra av dig till vårt kontaktcenter.

Tänk på att avboka din tid om du inte kan komma!
Ring kommunens Kontaktcenter tel. 0346-88 60 00.